söndag 5 april 2009

NOVA < 3

Ett djur kan faktiskt vara ens bästa vän
och vet ni vad Nova är min.
Jag älskar henne sjukt läskigt mkt.
Hon gör min dag värt att leva utan Nova skulle jag inte fixa allt eller utan hästar.
Det är liksom min tröst till den jag vart.
Så försvinn aldrig Nova jag älskar dej så mkt
(`v´)

Och min häst trodde hon va en hingst i skogen idag:p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar